
باید یکی اینجا تلف می شد از بین ما باید یکی می موند من روحمو کشتم برای تو جسمم واسه "من" فاتحه میخوند xa0 آروم باش ای ماه عاشق کُش آروم از این مُرده،بیا رد شو من پای بدبختی رو بوسیدم تو اسم نیک فال "اَبْجَد" شو xa0 من بی تو با این مردگی،بی حس تو زندگی داری،برو عشقم من موندم و تقویم بی برگم تقویمتونو پُر کنید با هم xa0 میشینم اینجا،پای حرفامو هر یک نفس،یک قرن آزاره با اینکه قلبم مُرده،این چشما بازم واسه عشق تو میباره xa0 چشماتو روی من ببند،رد شو من کل این فصلا رو پاییزم آروم برو،آروم برو با اون م...
ادامه مطلب
شعرو قصه تَه کشیده،بی تو باید دود شد بی تو باید تا تَهِ آینده رو نابود شد xa0 بی تو باید هر دقیقه تیغو رو گردن کشید هر دقیقه مُرد و از این زندگی چیزی ندید xa0 من همون بغضم که مونده مثل غدّه تو گلو آخرِ شومِ خیال و داغ دارِ آرزو xa0 من همون اسمم که افتاد از میونِ زندگیت محو میشم،میرم و میمیرم از وابستگیت xa0 من همون زخمم که قدّ کُلِ دنیا عمقِشِه هَر چِقدرَم عاشقم باشن،بَعیدِه بسته شِه xa0 دور این دیوونه بازیها رو باید خط کشید خیلی وقته هستم و چشمای تو من رو ندید xa0 خیلی وقته شعرَمو با اسم تو خط ...
ادامه مطلب