ترانه ای به زبان فارسی

خرید بک لینک
باید یکی اینجا تلف می شد

از بین ما باید یکی می موند

من روحمو کشتم برای تو

جسمم واسه "من" فاتحه میخوند

آروم باش ای ماه عاشق کُش

آروم از این مُرده،بیا رد شو

من پای بدبختی رو بوسیدم

تو اسم نیک فال "اَبْجَد" شو

من بی تو با این مردگی،بی حس

تو زندگی داری،برو عشقم

من موندم و تقویم بی برگم

تقویمتونو پُر کنید با هم

میشینم اینجا،پای حرفامو

هر یک نفس،یک قرن آزاره

با اینکه قلبم مُرده،این چشما

بازم واسه عشق تو میباره

چشماتو روی من ببند،رد شو

من کل این فصلا رو پاییزم

آروم برو،آروم برو با اون

من روی جای پات،می ریزم...

فهیمه نعمت زاده

شعر بومي لري...

ما را در سایت شعر بومي لري دنبال می‌کنید

برچسب: ترانه ای بهار دلنشین,ترانه ای به نام پریسا,آهنگ اي بهار آرزو, نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: دوشنبه 6 دی 1395 ساعت: 2:25

صفحه بندی